همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد (ص)، خادمیاران رضوی جیرفت با حضور در ایستگاه‌های تاکسی، کرایه ۳۰۰ شهروند را پرداخت کردند.

کرامت پیرنیا گفت: قرآن کریم در معرفی پیامبر اکرم (ص) از ویژگی « رَحمَةٌ لِلعَالَمین"» سخن می‌گوید؛ زیرا ایشان بسیار مهربان و رئوف بودند و از مسلمان شدن مردم خوشحال و از کفر و شرک آنان رنج می بردند.

به گفته او خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان جیرفت با تاسی از پیامبر مهربانی‌ها و برای تحقق مشارکت در پویش «آقا حساب کردند» با حضور در ایستگاه‌های تاکسی و نقاط پرتردد در سطح شهر جیرفت،  کرایه ۳۰۰ شهروند را پرداخت کردند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت می‌گوید: این طرح با مشارکت کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی و کانون‌های محله‌ای مساجد امام رضا (ع)، امام علی (ع) و مسجد جامع در ۴ ایستگاه اجرا شد.

به گفته او این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی، همدلی و مهربانی در سطح شهر در آستانه سال نو اجرا و ۳۰۰ بسته تبرکی به شهروندان و رانندگان تاکسی اهدا شد.

او گفت: خادمیاران و یاوران رضوی باید حضرت محمد (ص) را که بهترین اسوه حسنه است، الگوی خود قرار دهند و همواره در مسیر زندگی، مزین به اخلاق محمدی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.