رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال و معیشت خراسان جنوبی خبر داد.

فتاح در نشست با استاندار و فرمانداران خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال و معیشت خراسان جنوبی اختصاص داده می شود و همچنین  روند توسعه‌ای استان در حال پیگیری است.

او گفت: در این سفر ۲۰۸ هکتار زمین در اسدیه و ۲۰۰ هکتار زمین در بیرجند به صورت رایگان در اختیار طرح نهضت مسکن استان قرار گرفت.

فتاح گفت: استاندار و فرمانداران استان همه پیگیری کنند تا از این ارتباط با دولت استفاده شود و امتیازات ویژه‌ای برای اشتغال، محرومیت زدایی و پیشرفت این استان در نظر گرفته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: نظر مردم شهرستان درمیان این بود که حضور بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی این شهرستان کارگشا بوده است.

او گفت: سهمیه مسکن محرومان استان به هزار واحد افزایش یافت و برای هر واحد ۲۰۰ میلیون وام بلندمدت و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان اختصاص داده شد و همچنین سیمان و میلگرد هم رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان در نیروگاه برق شهرستان قاین سرمایه گذاری خواهد کرد و در این جهت استان باید رایزنی کند تا ما سهم وزارت نیرو را بخریم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال و معیشت، به خراسان جنوبی اختصاص می‌دهیم.

او گفت: با افزایش شعب بانک سینا در خراسان جنوبی موافق هستیم همچنین باید پیگیری شود تا سطح بیمه سینا به نفع محرومان استان توسعه یابد.

فتاح گفت: وجود پروژه‌های نیمه تمام دولتی خوب نیست، باید دولت آن را به اتمام برساند اما بنیاد مستضعفان نمی‌تواند در کار دولت دخالت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.