استاندار فارس گفت: تکمیل پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) نیازمند مشارکت بیشتر خیران و دولت است تا بتوان هر چه سریعتر از این پروژه بزرگ بهره برداری کرد.

بازدید استاندار فارس از پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص)
استاندار فارس به همراه مشاورعالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان ارشد استان، همزمان با عید مبعث حضرت محمد (ص)، از پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) بازدید کرد.

در روز مبعث حضرت محمد (ص)، استاندار فارس به همراه مشاورعالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان ارشد استان، با هدف بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص)، از این پروژه خیرساز بازدید کرد.

محمد هادی ایمانیه گفت: با توجه به سکونت جمعیت قابل توجهی از مردم در منطقه شرق شیراز و اهمیت ایجاد سهولت در دسترسی مردم این منطقه به امکانات بهداشتی درمانی، از چند سال گذشته تصمیم به ساخت یک بیمارستان و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در شرق شیراز گرفته شد.

او راه اندازی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خیریه را فاز نخست این طرح عظیم عنوان کرد که به همت خیرین و دولت انجام شد و گفت: با بهره برداری از این درمانگاه خیریه، مردم منطقه توانستند خدمات درمانی خود را با سهولت دریافت کنند.

استاندار فارس به نقش خیرین حوزه سلامت فارس در ارتقای سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی اشاره و گفت: تکمیل پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) نیازمند مشارکت بیشتر خیرین و دولت است تا بتوان هر چه سریعتر از این پروژه بزرگ بهره برداری کرد.

ایمانیه با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت خیرین سلامت استان برای بهره برداری از این مجتمع فوق تخصصی درمانی گفت: این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، به عنوان یک بیمارستان جامع کودکان و یک مرکز درمانی پیشرفته برای بزرگسالان، پذیرای مراجعان خواهد بود.

بیمارستان خیریه درمانی تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص) با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد با زیربنای ۳۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در هشت طبقه، در بلوار رسول اعظم (ص) شیراز، به همت مجمع خیرین تامین سلامت فارس و خیرین حوزه سلامت در حال ساخت است.

در حاشیه این بازدید نشستی با حضور استاندار فارس، دکتر محمود نجابت مشاورعالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جمعی از مسئولان ارشد استان و خیرین حوزه سلامت فارس در خصوص بررسی راهکار‌های تسریع در ساخت پروژه بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.