فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از فعالیت گروه جهادی به منظور رفع محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی در سطح این شهرستان خبر داد.

هادی موحدنیا گفت: عمده فعالیت این گروه‌های جهادی در قالب محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح‌های سازندگی و امور فرهنگی و اجتماعی در مناطق روستایی و حاشیه شهر سبزوار است.

هم‌اکنون ۲۳۸ گروه جهادی توانمند با تخصص‌های مختلف به منظور رفع محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی در سطح این شهرستان فعالیت دارند.

او گفت: حمایت از طرح‌های اشتغالزایی، ساخت و مرمت منازل محرومان، توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند و حمایت از بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی برخی از دستاورد‌های بسیج سازندگی در سبزوار در امسال بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: در قالب فعالیت این گروه‌های جهادی اقدامات عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت و درمان در مناطق محروم حاشیه شهر و نیز مناطق عشایری و روستایی محروم بخش روداب سبزوار صورت گرفته است.

 موحدنیا گفت: همچنین با هدف اشتغالزایی، کارآفرینی و محرومیت‌زدایی افزون بر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای اجرا یا توسعه طرح‌های خیاطی، پرورش طیور و زنبور عسل، تولید کلوچه و شیرینی خانگی به بسیجیان پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.