مدافع تیم فوتبال استقلال گفت که آینده من در حال خراب شدن است و از مسئولین می‌خواهم ۳ ماه به من فرصت دهند.

سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اعزام شدن به خدمت سربازی گفت: مسئولان باشگاه هر روز به من وعده می‌دادند و می‌گفتند که نگران نباش ما کار‌های سربازی تو را درست می‌کنیم و به همین دلیل خیال من را  راحت کرده بودند. در این مدت یک سری حرف‌ها بین باشگاه استقلال و نظام وظیفه تبادل شد که دود آن به چشم من و مرادمند رفت. آینده من در حال خراب شدن است و از مسئولان می‌خواهم ۳ ماه به من فرصت دهند تا وضعیت خودم را درست کنم.

سیاوش یزدانی مدافع ملی پوش استقلال تهران متولد ۸ اسفند ۱۳۶۹ است و در حال حاضر در آستانه ورود به سن ۳۱ سالگی خود قرار دارد، لذا وی باید حدود یک سال قبل برای انجام خدمت مقدس سربازی، خود را به  سازمان نظام وظیفه معرفی می‌کرده است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
چرا خ‌ب اصلا برات کارا نکردن مریضن
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
می دونم چاپ نمی شه، ولی داش برو سربازی
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۴:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
جالبه نخبه های مملکت بدون چون و چرا میبرن خدمت
حالا آقایون فوتبالیست بهشون بر میخوره برن سربازی
بابا یکی نیست بگه آخه فوتبالیست محترم ارزش شما برای کشور بیشتره یا اون نخبه؟
پرو بلند بشو برو سربازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
این آدم میگه سه ماه به من وقت بدید دکتری قبول میشم.از کجا معلوم؟! با اون نتایج درخشان که دو سال پیش گرفته. این آدم حتی استعداد رو که همه یه چند درصد میتونن جواب بدن منفی زده. کسی که میگه فرق سپاه و ارتش رو نمیدونه دانشگاه قبول میشه؟ میگه من تازه به تیم ملی دعوت شدم آیندم رو نسوزانید. اصلا از کجا معلوم دوباره به تیم ملی دعوت بشه از کجا معلوم تو جام جهانی بهش بازی بدن. در ضمن ۳۰ سالشه. به قول خودش قراره آقای دکتر بشه. بهتره به جز فوتبال دنبال یه شغل دیگه برای خودش باشه مثلا مدیریتی ، ریاستی ،چیزی. تو کشور ما که پر مدیرا بی سواده. مطمئنا برای ایشان هم جا هست.
Iran (Islamic Republic of)
لنگی دو آتیشه
۱۴:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
داریوش خان بعد از اتمام دوره اجباری درهای پرسپولیس برویت باز است ، بی صبرانه منتظرت می مانیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
بیا برو سربازی مسخره کردی این همه دکتر و مهندس و نخبه میرن سربازی آینده ندارند حالا شما که قراره میلیاردی حقوق بگیری آیندت خراب میشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
110
۱۳:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
خون تو مگه قرمزتره تازه قانون فامیلی گذاشتن که تا الان به خدمت نرفتی من که فوتبالیست نیستم اگه دیر تر میرفتم خیلی تو زندگیم جلو می افتادم. سربازی شده فقط واسه ندارها اگه پول داشته باشی ویا پارتی آزادی هر کاری کنی بری یا نری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
چشات قشنگه یا رقصت خوشگله که علاوه بر این همه مراعات کردن ، ۳ ماه دیگه هم بهت اجازه بدن.
بعدشم خود کرده رو تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
من نمیدونم این همه سرباز غایب و فراری داری حالا نظام وظیفه گیر داده به این 2تا وقتی دارید میبینید با رفتن به سربازی آینده اینا خراب میشه چرا چند ماه فرصت نمیدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
آینده ات در حال خراب شدن است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک عمر تو این فوتبال تو امثال تو پول مفت بیت المال رو گرفتید، حالا موقع اینجور بحث ها که میشه آینده دار میشی؟؟؟!!! مثل اینکه خیلی خوش میگذره!!! اون جوان بدبختی که صبح تا شب در زباله ها دنباله روزی اش می گردد چه چیزی درباره آینده باید بگوید؟؟؟!!! اصلا روتون میشه درباره این چیزها صحبت کنید!!! واقعا که خیلی وقیح شدید!! مقصر هم هم طرفداراهای فوتبال هستند که این بازیکنان رو بزرگ کردند! انگار فقط این ها آینده دار هستند و بقیه اضافی هستند!!! خداوکیلی یک آدم حسابی پیدا شود این فوتبال رو تعطیل کند ببینیم نظر این ها اون موقع در مورد آینده چه می شود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
سیاوش جان جرم تو اینه که لنگی نیستی، وگرنه در ماجرای کنعانی زادگان هر جوان دیگه ای بود به زندان می رفت ولی برای ایشون اسکوچیچ که دست لنگی هاست هم بیانیه داد، کلا دو جلسه محروم شد و همین دو جلسه هم آقای استیلی ماموریت داره کنسلش کنه
امیری یه کارت معافیت مسخره گرفته که به هرکی بگی خنده ش میگیره با این آمادگی بدنی
این فوتبال بازی مافیاست
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۱:۵۷ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
دکترها ومهندس هایی به خدمت سربازی رفته اند که هزاران هزار برابر تو به جامعه مفید بودند نیمکت نشین تیم ملی و این همه مدعا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
اقای یزدانی ان دوران هر کسی منا میرفت اول دعا بجان خود میکرد اکنون که دیگر دروغ و بی وجدانی و بیداد می کند دیگر چه انتظار این شود درس برای اینکه وعده و وعید را قبول نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
ببین پاشو برو خدمت . این اداها رو هم در نیار ، من از سر جلسه کنکور استوری گذاشتم دوسال محروم شدم چرا قانون برای من اجرا شد؟ من سر موقع خدمت نرفتم چرا قانون برای من اجرا شد؟
اتفاقا تو وقتی معروفی نباید اینکارهارو بکنی .
بعدم مگه اردیبهشت که نتایج کنکور میاد و بر فرض که تو قبول بشی از فرداش میری دانشگاه ؟ نخیر از وقتی ثبت نام کردی و ترم شروع شد میتونی در حین خدمت تقاضای مرخصی تحصیلی بدی یعنی شهریور و مهر !!!
تو معلومه کلا از هیچی خبر نداری !!! هیچکی از دوستان آشناهات سربازی نرفتن که تو نمیدونی زمان اعزام به خدمت کجا باید بری و اصلا چکار باید بکنی؟ نه دوست عزیز وقتی دفترچه خدمت پست کردی وقتی یگانت و زمان اعزامت مشخص شد به صورت کتبی بهت اطلاع رسانی میکنن که کی و کجا بری.
الانم پاشو برو خدمت ، میری با فجر تمرین میکنی ، اگه دانشگاه قبول شدی از شهریور میتونی مرخصی تحصیلی بگیری ، البته حواست باشه اون موقع پنجره نقل و انتقالات باز باشه که بتونی بعد از مرخصی تحصیلی بری استقلال بازی کنی وگرنه تا نیم فصل باید خونه نشین باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
شما با بقیه بچه های ایران زمین چه فرقی میکنی/ کم پول ملت حرام می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۰:۳۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
در حال حاضر در آستانه ورود به سن ۳۱ سالگی خود قرار دارد??????????????
31سال و دو روز دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
چه دودی ؟ مثل بقیه ملت برو سربازی ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
سربازی مال همس . از بچه کارگر و کارمند تا بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
خب برو تو باشگاه پاس فوتبال بازی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
به همین راحتی به هوادارهای استقلال ضربه زدند. افسوس
آخرین اخبار