مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: نخستین پرواز برای بازگرداندن ایرانیان از لهستان، امشب تهران را به مقصد ورشو ترک کرد.

حسین جهانی گفت: یک فروند هواپیمایی ایرباس هما ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امشب (دوشنبه ۹ اسفند) تهران را به مقصد ورشو برای بازگرداندن ایرانیان از لهستان ترک کرد.

به گفته او، با دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی ایرباس ۳۳۰ هما با شماره پرواز ۵۳۱۳ برای انتقال دانشجویان و ایرانیان، تا ساعاتی دیگر در فرودگاه ورشو مسافرگیری می‌کند.

رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری می گوید: با پیگیری وزارت امور خارجه، گروهی از ایرانیان به لهستان و رومانی انتقال پیدا کردند.

به گفته او اولین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با شماره پرواز ۵۳۱۳ به فرودگاه ورشو لهستان پرواز کرد. در این پرواز ۳۰۰ نفر ایرانی به کشور منتقل می‌شوند.

با شروع جنگ روسیه و اوکراین بسیاری از دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین خواستار بازگشت به کشور شدند، این اولین پروازی است که این افراد را به ورشو باز می گرداند. پیش از این  چند روز رایزنی وزارت خارجه ایران و اوکراین برای پرواز اوکراین صورت گرفته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
ایرانیان ساکن اوکراین، خوشگذرونی دیگه بسه، تقاس مردم بیچاره ایران راگرفتید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
تا بیایین ایرانیها را از اوکراین خارج کنین جنگ تمام شده باید دوباره برگردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
انجام اولین پرواز به لهستان برای برگردوندن اقازاده های اقایون اینو تیتر بزنی بهتره وگرنه همه دیدیم دانشجوها اونجا گرفتار شدن اصن نمیتونن برن لهستان چ برسه ب این که سوار هواپیما بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
اقازاده ها برگشتن
آخرین اخبار