شهردار خرمشهر امروز توسط اعضای شورای شهر عزل شد.

در نشست فوق العاده شورای شهر خرمشهر با موضوع تصدی سمت شهردار درباره احراز سکونت شهردار ، شهردار این شهرستان با پنج رای اعضای شورا عزل شد.

دلیل عزل عبدالامیر کمایی عدم احراز محل سکونت او بود.

در نشست امروز شواری خرمشهر به ریاست عبدالنبی پورخلف عزیز ساعدی بعنوان سرپرست شهرداری خرمشهر منصوب شد.

عبدالنبی پور خلف،رئیس شورای اسلامی خرمشهر در این نشست گفت: ابتدایی ترین امر موضوع سکونت شهردار در شهر است که طبق آیین نامه ۲۵ آبان ۱۳۹۷هیات ورزیران، شهردار باید ظرف یک ماه نسبت به سکونت به همراه خانواده اقدام کند اما با وجود گذشت چند ماه و وجود ابهام درخصوص سکونت این مسئول و خانواده او ، از این سمت عزل شد.

به گفته او شهردار خرمشهر بدون اجازه شورا از شهر خارج می شود و دو فرزند ذکور دارد که یکی از آن ها در اهواز در حال تحصیل است و مشکلات شخصی او نباید باعث سکونت نداشتن خانواده او در شهر محل خدمت باشد و در حال حاضر عدم سکونت شهردار در خرمشهر محرز و قانونی است .

رئیس شورای شهر خرمشهر در خصوص به کار گیری مشاوران غیر بومی در خرمشهر گفت: به کارگیری مشاور غیر بومی در زمانی قابل قبول است که مشاوران بومی کارآمد نباشند و جای سوال است آیا مشاوران غیر بومی منجر به جذب سرمایه گذاران قدر شده اند؟

مجید حیدری ،عضو شورای شهر خرمشهر نیز خواستار قراردادن زمانی برای دفاع به شهرداری شد که حقوق پرسنل را پس از سال ها تسویه کرده است.
او این نشست را به کودتا تشبیه کرد و گفت: برگزاری جلسه با عنوان عزل یا عزل نشدن شهرداری که سبب رونق خدمات شهری شده در روزهای پایانی سال با توجه به ورود چند گروه عمرانی در شهر مهم است؟

حیدری با بیان اینکه وارد زمینی شدیم که متعلق به شخص دیگری است، گفت: پول تملک دارایی و هزاران زمینی که بدون طی کردن روند مالی تخصیص یافته ، ۶ میلیارد تومان صورت حساب تحویل فردی شده که کمتر از ۴۰ درصد کار را جلو برده در جاده نظامی که حدود هشت میلیارد اعتبار در نظرگرفته داشته و یک سوم صورت جلسه ارائه شده و سایر موارد و پروژه های سوری موضوعات مهمی هستند که شورای شهر باید به آن ورود کند.

او در رابطه با سکونت شهردار خرمشهر گفت: همسر شهردار درخواست طلاق کرده و فرزند کوچک پیش همسر شهردار است اما فرزند بزرگ پیش پدر است و نباید از این موضوع استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.