کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای قطعی خود را صادر کرد.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای قطعی خود را درباره چندین پرونده صادر کرد.  

به گزارش فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق رأی محکومیت صادره علیه محمدتقی مشایخی، مالک اسبق تیم پیشگامان فنون پارس در لیگ دسته سوم کشور را تأیید و قطعی اعلام کرد. بر همین اساس او به پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی و ۱۲ ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

 او پس از اجرای حکم و درصورت اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق می‌تواند فعالیت‌های خود را در زمینه فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ادامه دهد.

 رأی محکومیت جواد تارپور صادره از کمیته اخلاق تأیید و قطعی اعلام شد. او به پرداخت ۳۰۰  میلیون تومان جریمه نقدی و ۱۲ ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. بر همین اساس ادامه فعالیت او(اعم از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها) صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

با اعلام کمیته اخلاق، رای صادره شده برای نصراله خواجه­گیری، مدیر اسبق تیم بادران تهران قطعی اعلام شد.

وی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و ۶ ماه از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (تعلیق نصف محرومیت باقیمانده برای مدت یکسال) محروم­ است.

لازم به ذکر است، ادامه فعالیت نامبرده (اعم از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها) صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار