شهردار کوهبنان گفت: سی هزار بوته گل در شهر کوهبنان کاشته شده که بالغ بر ۲۵هزار بوته‌ آن شامل گل بنفشه و میمون است.

احمد محمدی امروز در بازدید از شروع عملیات گل کاری در میادین، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کوهبنان گفت: طرح استقبال از بهار از اواخر بهمن ماه طی برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده در سطح شهر کوهبنان شروع شده اشت و با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و شروع عملیات گل کاری در سطح شهر شاهد بهاری شدن شهر زیبای تاریخی و عارف پرور کوهبنان هستیم.

به گفته شهردار کوهبنان اجرای طرح‌های گل کاری عامل مهمی برای زیبایی منظر و چشم انداز شهر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان است.

شهردار کوهبنان گفت: کاشت گل‌های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوار‌های اصلی کوهبنان توسط واحد فضای سبز شهرداری در حال اجراست که به نوبه خود توانسته زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری بخشد.

به گفته محمدی امسال با کاشت سی هزار بوته گل به استقبال بهار خواهیم رفت که بالغ بر ۲۵هزار از این بوته‌های گل شامل گل بنفشه و میمون از تولیدات گلخانه شهرداری می‌باشد و بالغ بر چهار هزار گلدان شب بو و همیشه بهار خریداری شده است.

شهردار کوهبنان گفت: از شهروندان کوهبنانی و مسافران تقاضا می‌کنیم با توجه به اثربخشی گل‌ها در زیباسازی سیمای شهر و تاثیرات خوبی که در روحیه شهروندان دارد، در حفظ و نگهداری گل‌ها و فضا‌های سبز همچون گذشته کوشا و همراه باشند.

برچسب ها: فضای سبز ، کاشت گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.