رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهار نقطه از سطح شهر برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش تعیین و آماده‌سازی شده است.

تورج سلطنت پوری گفت: یکی از مشکلات اصلی سطح شهر که باعث ایجاد ترافیک، نازیبایی شهر و همچنین نارضایتی شهروندان شده، حضور وانت‌های میوه فروش در معابر اصلی است.

 رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: بلوار آزادگان، بلوار ۲۸ دی، بلوار مستضعفین، بهاران، پارک محمدی، محدوده کمربندی کارگر، خیابان کارگر و خیابان ۱۷ شهریور از جمله معابری است که وانت‌های میوه فروش در آن حضور دارند.

به گفته او بر اسای ممیزی انجام شده حدود ۴۰۰ دستگاه وانت میوه فروش در معابر اصلی سطح شهر اقدام به فروش میوه و دیگر اقلام می‌کنند.

تورج سلطنت پوری گفت: بر اساس ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، شهرداری موظف است اراضی را در سطح شهر برای بازارچه در اختیار افراد کم توان و کم سرمایه یا تولید کننده و یا فروشندگان کم سرمایه قرار دهد.

 رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای این قانون و بر اساس برنامه ریزی و نظر کارشناسان چهار نقطه از سطح شهر برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش تعیین شدو شامل تپه لاله در میدان ۱۲فروردین، بلوار ارشاد، بلوار معلم و بلوار حمدی چهار نقطه‌ای است که آماده سازی شده است.

او می گوید: عملیات تسطیح و آماده سازی، تعبیه سرویس بهداشتی و برقراری روشنایی در این نقاط انجام شده و این چهار نقطه در حال حاضر آماده حضور وانت‌های میوه فروش است.

سلطنت پوری گفت: وانت‌های میوه فروش بلوار ۲۸ دی به بلوار ارشاد، وانت‌های میدان ۱۲ فروردین، بلوار مستضعفین و میدان نبوت به تپه لاله، مسیر‌های بلوار آزادگان، بلوار معلم، کمربندی کارگر به بلوار معلم و وانت‌های مسیر شهرک بهاران هم به بلوار حمدی منتقل می‌شوند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج می گوید: بر اساس طراحی انجام شده چهار نقطه تعیین شده در سطح شهر گنجایش ۴۸۰ خودرو وانت میوه فروش را دارد، ضمن اینکه طرح ساماندهی میوه فروش‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود.

سلطنت پوری ابراز امیدوازی کرد، با همکاری و تعامل نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شهروندان و همچنین رانندگان وانت‌های میوه فروش در راستای اجرای این طرح و رفع مشکل ترافیک سطح شهر گام برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.