سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت: قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی در جهاد کشاورزی لامرد تشکیل و اولین جلسه این قرارگاه و کارگروه رفع تداخلات شهرستان لامرد برگزار شد.

علیرضا محمدی گفت: افتتاح قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی شهرستان لامرد از آنجایی که بیشتر دعاوی حقوقی کشاورزان نداشتن سند مالکیت است با افتتاح این قرارگاه صدور سند مالکیت و اختلافات و مشکلات حقوقی کشاورزان نیز  رفع می شود.

او گفت: نام این قرارگاه جهادی تخصصی به نام سردار شهید سلیمانی بوده و برگزاری این جلسه در شهرستان لامرد نشان دهنده  همکاری مجموعه جهاد کشاورزی و همکاری ادارات متولی زمین و صدور اسناد در  لامرد است.

سرپرست جهاد کشاورزی گفت: با سنددار شدن اراضی کشاورزی، الگوی کشت معنی پیدا می‌کند و تجمیع اراضی نیز امکان‌پذیر می شود.

او گفت: کارگروه شهرستانی این قرارگاه به سرعت و با دقت تمام پلاک‌های مشمول را که شناسایی و اطلاعات آن را تکمیل کرده اند در کوتاهترین زمان ممکن برای انجام مقدمات رفع تداخل و صدور اسناد آماده می کنند.

محمدی گفت: برای محقق شدن صدور اسناد اراضی، ادارات مختلف همکاری لازم را در شهرستان لامرد داشته باشند و این موضوع مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

سرپرست جهاد کشاورزی گفت: با این کار بیش از ۳۰ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان تعیین تکلیف و اسناد آن ها صادر می شود.

او گفت: یکی از مطالبه‌های مردم شهرستان لامرد، سند ملکی و صدور آن در کوتاهترین زمان است که با فعالیت این قرارگاه پلاک‌های مشکل دار تعیین تکلیف می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار