سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت:در سفر اخیر رییس جمهوری به این استان مصوبات قطعی جهت آماده‌سازی اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری پردیسان و اختصاص آن به حوزه ساخت و تولید مسکن قم نهایی شده‌است.

محسن محرری درمورد  آخرین وضعیت اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان، گفت: در سال‌های گذشته این دو سایت درنظر گرفته شده جهت احداث مسکن با رویکرد‌های مختلفی دست و پنجه نرم کرده و در سال گذشته برغم توافقات رسمی انجام شده جهت آماده سازی و تامین زیرساخت‌ها دچار چالش‌های اساسی شد.

او می گوید: با مصوبه هیات دولت در سفر اخیر ریاست جمهوری به قم، اختیار اختصاص منابع حاصل از اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری از وزارت راه و شهرسازی به ستاد بازآفرینی شهری استان محول شده و با تحقق این مصوبه امکان آماده سازی این دو سایت جهت تولید مسکن فراهم شده‌است.

محرری گفت: این اراضی به عنوان پشتیبان ساماندهی و انتقال سکونتگاه‌های غیررسمی، اراضی زیردکل فشار قوی برق، بافت فرسوده، توسعه ضلع شرقی حرم مطهرحضرت معصومه (س)، تکمیل فاز ۵ عمار یاسر، تکمیل پارکینگ توسعه چهل اختران و محور دروازه ری در نظر گرفته شده است.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
شورای شهر پاسخگو باشد که چرا درخواست یک عده بی دلیل رد شده است ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
شما حق ندارید پیامک برای عده ای بفرستید و بگویید درخواست رد می شود . بدون ذکر علت

بعدش هم بگوییید قرعه کشی شده این همه بی کفایتی تا کی این همه زمین در قم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
مسئولین قم به چه علتی عده ای را در این طرح رد کرده اند . کسانی که تمام شرایط را دارند . شما موظفید برای همه زمین را آماده کنید قرعه کشی یعنی چی ؟

ما به دفتر رئیس جمهور اطلاع می دهیم و ازتون شکایت می کنیم .