رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : برآورد می‌شود روز‌های پایانی سال این ترافیک به بیش از پنج برابر روز‌های عادی سال برسد.

محمد حیدری گفت : در حال حاضر حجم ترافیک نسبت به روز‌های عادی سال به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

به گفته رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با توجه به اینکه عمده خرید‌ها به روز‌های پایانی سال موکول می‌شود، برآورد ما این است حجم ترافیک در این روز‌ها به بیش از چهار تا پنج برابر افزایش یابد.

جهت کنترل ترافیک به ویژه در معابر هسته مرکزی شهر، طرح ترافیکی ویژه‌ای تدارک دیده شده که بر اساس آن پوشش حداکثری در معابر شهر در قالب تیم‌های خودرویی، موتوری و عوامل پیاده اعمال می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در کنار اجرای این طرح، این انتظار از خود مردم است که زمان خرید‌های خود را مدیریت کرده و ترجیحا صبح‌ها که حجم ترافیک کمتر است را برای خرید انتخاب کنند.

نظری می گوید: از مردم درخواست داریم تا حد توان از بیرون آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کرده و ترجیحا از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد بویژه در هسته مرکزی شهر استفاده کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه توصیه دیگر به مردم این است که تا حد ممکن از بازار‌های محلی خرید کرده و از مراجعه به بافت مرکزی شهر خودداری کنند.

متاسفانه علی رغم حجم بالای تردد به این مناطق، معابر آن ظرفیت و گنجایش لازم را ندارد و در همین راستا ترافیک در این مناطق پرحجم‌تر است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه  می گوید در این مناطق پارکینگ هم به تعداد کافی و مورد نیاز موجود نیست و همین امر موجب می‌شود بسیاری افراد خودروی خود را در حاشیه معابر پارک کنند که موجب تشدید ترافیک می‌شود.

جهت روان سازی ترافیک در این قسمت از شهر در صورت پارک خودرو در حاشیه معابر، حتما نسبت به اعمال قانون و جابجایی خودرو اقدام خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.