معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ فوتی و ۱۴۲ مورد بستری براثر ابتلا به کروناویروس در فارس ثبت شده است.

 عباس رضائیان زاده گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۶۰۵ هزار و ۱۹۰ بیمار مثبت با انجام دو میلیون و ۵۷ هزار و ۲۳ تست تشخیصی مولکولی و سریع در فارس شناسایی شده است.

او گفت: با بستری ۱۴۲ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هزار و ۴۶ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۸۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

او گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد فوتی در فارس گزارش شده و با احتساب موارد جدید، تعداد کل قربانیان کروناویروس از ابتدا در فارس به عدد ۷۷۸۹ نفر رسیده است.

به گفته این مقام مسئول، همچنین از ابتدای شیوع این بیماری ۵۸۷ هزار و ۴۳۲ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

او گفت: براساس این گزارش، مجموع دُزهای تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۷۸۹ هزار و ۳۳۲ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۳۵۶ هزار و ۸۳۶ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۴۵ هزار و ۳۲۸ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۱۶۸ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار