مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:جشن نیکوکاری باهدف ترویج فرهنگ احسان و تأمین بخشی از اقلام موردنیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود.

صالحی گفت: هرساله در آستانه سال جدید مردم نیکوکار استان زنجان با مشارکت در همایش ملی و معنوی جشن نیکوکاری در تأمین بخشی از منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد مشارکت مطلوبی دارند.

او بابیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته این جشن به‌صورت نمادین از ۱۲ لغایت ۱۴ اسفندماه  با شعار "عیدی برای همه" همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۲ اسفند در میادین و معابر شهری، ۱۳ اسفند در مصلی نماز جمعه و ۱۴ اسفندماه نیز در مدارس استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به همین منظور هزار و ۶۴۵ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در معابر، میادین، مساجد، مراکز نیکوکاری، مدارس وادارات و سازمان‌ها استقرار می‌یابد.

صالحی بابیان اینکه مشارکت در جشن نیکوکاری به‌صورت حضوری، غیرحضوری و در بستر الکترونیک امکان پذیر است، گفت: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت این نهاد به نشانی www.emdad.ir در این کار خیر و  مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.