معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث گردشگری گفت: پروژه‌های نیمه تمامی که تا قبل از سال ۹۹ تسهیلات دریافت کرده اند می‌توانند بار دیگر تسهیلات دریافت کنند.

اوحدی گفت: پیش از کرونا، ۱.۵ میلیارد نفر در دنیا سفر می‌کردند که ۳ تریلیون دلار گردش مالی را به همراه داشته است. حوزه گردشگری می‌تواند ثروت را به صورت عادلانه بین مردم توزیع کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث گردشگری می‌گوید، اختصاص این حجم از منابع صندوق توسعه ملی و آنچه که در تفاهم نامه آمده یک اتفاق بی سابقه در حوزه گردشگری است. ما می‌توانیم بر اساس تفاهم نامه‌ای که منعقد شده در مسیر رونق این صنعت در کشور حرکت کنیم. در این دوران سرمایه گذاری برای طرح‌های نیمه تمام تقریبا متوقف شده، حالا می‌توان به سمت احیای ۷۰۰ طرح نیمه تمام در این حوزه حرکت کرد تا به طور مستقیم ۴۰ هزار و غیر مستقیم تا ۲۰ هزار شغل ایجاد شود.

به گفته او، سرمایه در گردش مورد توجه است که بسیار مهم خواهد بود، زیرا موجب بازسازی و تجهیز هتل‌ها و زیرساخت‌های مربوط به گردشگری می‌شود.

پیش از این سرمایه گذاری‌ها، برای ساخت و بهره برداری بوده است. بر اساس تفاهم نامه انجام شده، پروژه‌های نیمه تمامی که تا قبل از سال ۹۹ تسهیلات دریافت کرده اند می‌توانند بار دیگر تسهیلات دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
دروغه ، هیچ تسهیلاتی به بخش گردشگری نمیدن
آخرین اخبار