مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کاهش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی خبر داد.

 محمد پهلوان گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی اکنون به کمتر از هزار نفر رسیده است و در حال حاضر ۹۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

روند بستری‌شدگان روزانه و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی رو به کاهش است، اما باید توجه داشت که این وضعیت شکننده و ناپایدار است و همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پوشش فراگیر واکسیناسیون مورد تاکید است.

او گفت: تعداد کل بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی در  ۱۰ روز گذشته بالاتر از یک هزار نفر بود که با تداوم روند کاهشی بیماران، برای نخستین بار در این مدت به زیر هزار نفر رسید.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۷۳۵ نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی، در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

پهلوان گفت: همچنین ۲۳۴ نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی، بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان تحت درمان می‌باشند.

او گفت: در حال حاضر روزانه ۲۳۳ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار