سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصویب ۱۹۶ میلیارد تومان وام برای پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران طرح‌های عمرانی خبر داد.

علی صالحی گفت: وام ۲۷ میلیارد تومانی برای پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران به منظور تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی‌های عمرانی و وام ۱۶۹ میلیارد تومانی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران قطار شهری به منظور تسریع در تکمیل خط ۲ قطار شهری اصفهان به تصویب رسید.

او در نشست خبری گفت: این نکته که وام‌های شهرداری از سقف بودجه پیش‌بینی شده در بودجه ۱۴۰۰ فراتر نرود مورد تأکید قرار گرفت که تا امروز هم اتفاق افتاده است.

بودجه شهرداری برای سال ۱۴۰۱هم هفته گذشته در شورای شهر به تصویب رسید که امروز مواردی که نیاز به اصلاح در بودجه امسال داشت بررسی و مصوب شد.

در جلسه این هفته نرخ بلیت بازدید از مراکز گردشگری ناژوان هم مصوب شد که بر این اساس قیمت بلیت بازدید از باغ پرندگان برای هر نفر ۲۰ هزار تومان، باغ خزندگان ۱۷ هزار تومان، باغ صدف ۱۰ هزار تومان و مجموعه موزه پروانه‌ها هم بدون تغییر، ۱۰ هزار تومان مصوب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: البته پیشنهادی هم برای خانواده‌هایی که بیشتر از ۲ فرزند دارند مطرح و قرار شد ساز و کار لازم برای اجرا پیش‌بینی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار