زیرساخت‌های شهر هوشمند در اهواز تعریف شده با تامین بودجه و جذب سرمایه گذار در سال آینده اجرا می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سیدمحمد پژوهیده رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اهواز گفت: زیرساخت‌های شهر هوشمند در اهواز ایجاد شده اند تا بتوانیم در سال آینده آن‌ها را به بهره برداری برسانیم.

سیدمحمد پژوهیده می گوید: ایجاد زیرساخت شهر هوشمند به میزان ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

به گفته او ایجاد کارخانه نوآوری شهر اهواز با مشارکت بنیاد برکت، راه اندازی پنجره واحد مجوز‌های مبتنی بر ملک، ایجاد زیر ساخت پرداخت شهری با اولویت حمل و نقل شهری، نرم افزار شهروندی و سامانه‌های جامع منابع انسانی حقوق و دستمزد و برنامه و بودجه از مهمترین طرح‌های این سازمان است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اهواز گفت: این سازمان برای بهره برداری از سامانه‌های ایجاد شده در بخش مدیریت شهری، سایت آموزش مجازی و حضوری را راه اندازی کرده است.

رفع موضوع پراکندگی سامانه‌های مالی شهرداری، سامانه تفکیک از مبدا برای سازمان پسماند، سامانه وصول مطالبات شهرداری، سامانه حفاری و نخاله‌های ساختمانی، سامانه مالی و تراکنش ها، سایت آموزش مجازی شهرداری، سامانه فیش حقوقی متمرکز شهرداری از جمله سامانه‌هایی هستند که به زودی راه اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.