دبیر انجمن مردمی اندیشه ناب گفت: انجمن مردمی اندیشه ناب سلسله نشست‌های اندیشه، فرهنگ و هنر را برگزار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی گفت: برای عمق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و اینکه نیاز مبرم به اندیشه کاربردی ناب اسلامی به عنوان حلقه گمشده‌ای در استان محسوب می‌شود، بر آن شدیم تا بیاموزیم که آنچه باید مورد نقد و بررسی قرار بگیرد، اندیشه‌ها و مبنای ما اسلام ناب است.

او می‌گوید: مقام معظم رهبری سه راهبرد خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی را در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرده‌اند و بی‌شک جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی بدون خودسازی محقق نمی‌شود.

 دبیر انجمن مردمی اندیشه ناب گفت: از این رو، بنا گذاشتیم که سلسله جلسات اندیشه، فرهنگ و هنر را در جهت ارتقا، هم‌افزایی و نقد و بررسی آرای صاحب‌نظران این عرصه و حل مسایل و برجسته‌سازی مزیت‌های استان برگزار کنیم.

به گفته این مقام مسئول  باید عمیق‌تر و دقیق‌تر به جامعه پرداخت و سعی بر اصلاح فرهنگ و رشد فرهنگ عمومی ناب اسلامی به وسیله هنر در جامعه داشت.

حجت‌الاسلام شفیعی گفت: در این جلسات از استادان مطرح کشوری همچون حجت‌الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و سید امیر جاوید مشاور و مدیر حوزه ریاست حوزه هنری برای جلسات آینده دعوت شده.

علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و اندیشه می‌توانند در این جلسات دور هم جمع شوند و امیدواریم بتوانیم راهبرد خوبی را دنبال کنیم.

 این سلسله جلسات قرار است هر ماه یک بار برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.