دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: به‌دلیل گلایه مردم از وجود تنها یک شعبه تعویض پلاک در تربت جام، فروردین شعبه دوم راه اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - وزیری گفت: با تماس تلفنی که از مرکز تعویض پلاک شهرستان  با مسئول استانی برقرار شد قول دادند در فروردین ماه شعبه دوم در تربت جام راه اندازی شود و آمار پذیرش روزانه به ۱۴۰ نفر در روز افزایش یابد.

به گفته او باتوجه به جمعیت متقاضی تعویض پلاک و عدم نوبت دهی، نیاز مبرم به راه اندازی شعبه دوم تعویض پلاک در این شهرستان است و با روزانه فقط  ۶۰ پرونده نیاز تربت جام  برآورده نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: با توجه به مطالبه به حق مردمی و  ازدحام جمعیت متقاضی تعویض پلاک خودرو برای دریافت نوبت دهی از سایت و عدم موفقیت به دلیل کمبود نوبت در تربت جام مشکلات عدیده برای متقاضیان  به وجود آمده است که باید هرچه سریع‌تر حل شود.

رئیس پلیس راهور تربت جام نیزگفت:در این شهرستان فقط یک مرکز تعویض پلاک خودرو فعال است و روزانه ۶۰ متقاضی از طریق نوبت دهی سایت  و تقریبا به ۱۰ متقاضی وکالتی پاسخگویی انجام می‌شود که برای مردم مشکلات عدیده‌ای به وجود آورده است.

سرهنگ ترکمانی گفت: برای ایجاد شعبه دوم تا الان سه مکاتبه با استان صورت گرفته است که مسئولان تربت جام را با فریمان یک جور در نظر گرفتند و هر پرونده از ابتدا تا انتهای تعویض پلاک تقریبا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد که باید به صورت مجتمع و دو شعبه  تعویض پلاک داشته باشیم تا دغدغه مردم در این زمینه کاهش یابد.

انتهای پیام//ز. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.