مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ در پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: همه اقدامات بهداشتی در شرایط کنونی کرونا برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ در پایانه‌ها مدنظر گرفته شده است.

ضدعفونی کامل پایانه‌های مسافربری و ناوگان عمومی شهر قزوین به طور مستمر به ویژه در ایام نوروز انجام می‌شود.

این مسئول؛ بازپیرایی، عملیات بازسازی، نوسازی و گسترش فضای سبز همراه با پاکیزگی مناسب‌تر محیط پایانه، استقرار کشیک سازمان از ۷ صبح تا ۱۱ شب و حضور پلیس مستقر در ترمینال به طور شبانه روزی در پایانه آزادگان و غرب را اقدامات برای استقبال از بهار نام برد.

سرکشی از ترمینال‌ها و ایستگاه‌‎های تحت پوشش سازمان، رنگ آمیزی جداول و خط کشی گذرگاه‌ها و کاشت گل و گیاه فصلی نیز در همین راستا برای رفاه حال شهروندان و استقبال از بهار انجام خواهد گرفت.

نظافت ویژه پایانه‌ها در سکو‌های سوار و پیاده شدن مسافر، مسجد و نمازخانه، محوطه پارکینگ، غرفه‌ها، سالن انتظار و سرویس بهداشتی را از دیگر فعالیت‌های استقبال از بهار ۱۴۰۱ خواهد بود.

در این ایام همه دست‌اندرکاران به نحوی تلاش خواهند کرد تا شرایط سفر مناسب و ایمن برای شهروندان با توجه به شرایط کرونا فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار