مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها نیاز به اصلاح نرخ پیمان در پروژه دوخطه اندیمشک - اهواز وجود دارد که در این زمینه مکاتبات لازم با سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی فنی انجام شده.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عبدالکریم درویش زاده گفت:  دوخطه اهواز به اندیمشک به طول ۱۴۰ کیلومتر است که تا کنون در ۱۲۵ کیلومتر از این خط، زیرسازی، روسازی و ریل‌گذاری انجام شده است.

به گفته او مراحل پایانی سه بلاک خط به طول ۴۵ کیلومتر از این ۱۲۵ کیلومتر، طی شده و آماده بهره‌برداری است و مابقی خط نیز ریل‌گذاری، بالاست‌ریزی و جوشکاری بخشی از این مسیر انجام شده است و به عملیات تکمیلی نیاز دارد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت:  زیرسازی خط دوم و ابنیه کمربندی نظامیه به میاندشت به طول ۳۷ کیلومتر به طور کامل انجام شده و آماده ریل گذاری است.

عملیات دوخطه کردن حدفاصل ایستگاه میاندشت تا ایستگاه سربندر به طول ۸۱ کیلومتر نیز به طور کامل اجرا شده و در سال ۹۵ نیز افتتاح شده و از آن بهره‌برداری می‌شود.

این مقام مسئول می‌گوید:  آمادگی کامل برای جابه‌جایی زائرین اربعین داریم. در این جهت یک قطار رایگان در مسیر خرمشهر به شلمچه و بالعکس را به صورت ۲۴ ساعته در نظر گرفته‌ایم.

آقای درویش زاده از افزایش تعداد قطار‌های مسافری به مقاصد مشهد و تهران را در این ایام و در آستانه نوروز، متناسب با نیاز و درخواست‌ها خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.