ماموران پلیس امنیت همدان دو اوباش موتورسوار را که با ورود به بلوار ارم در همدان باعث وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان - حسین بشری گفت: برابر خبر واصله، عصر روز گذشته دو نفر از اوباش با یک دستگاه موتورسیکلت با ورود به بلوار ارم ضمن فحاشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، با دو نفر درگیر و با تبر آیینه دو خودرو را شکسته و موجب وحشت دیگر رانندگان شده و قبل از حضور گشت پلیس از محل متواری شده بودند.

او گفت: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری این اراذل در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی و فنی؛ اوباش تبر به دست در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی و در  عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است بنابراین با افرادی که بخواهند با قدرت‌نمایی؛ اقدامات خلاف قانون انجام دهند و یا امنیت مردم را سلب کنند با قاطعیت تمام برخورد خواهدشد.

چند روز پیش هم با اجرای «طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش» نیروی انتظامی ۷۶ نفر از اراذل و اوباش استان را دستگیر و ۲۰ قبضه سلاح گرم و ۱۴۰ قبضه سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.