امام جمعه شیراز گفت: نباید خبرگزاری‌های ما از مبانی اسلام غافل شوند و باید مبانی اصول اسلامی نیز در میان قلم‌های خبرنگاران وجود داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  آیت‌الله لطف‌الله دژکام در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر فارس، گفت: خوراک رسانه‌ای که در اختیار جامعه هدف از طریق رسانه‌ها قرار می‌گیرد، باید در تراز انقلاب باشد.

او گفت: مایه مباهات برای بنده است که به عنوان یکی از اعضای رسانه سنتی مذهبی در جمع اصحاب رسانه حضور داشته و نسبت به بیان دیدگاه اقدام کنیم.

امام جمعه شیراز گفت: همه ما باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی فعالیت کرده و برنامه‌ها براساس اهداف انقلاب تعیین و اجرایی شود.

او گفت: یکی از موضوعاتی که در میان اصحاب رسانه مورد غفلت واقع شده، پارادایم فلسفی است و باید یک پارادایم فلسفی شناسی در جامعه رسانه‌ای وجود داشته باشد تا جامعه از این موضوع بهره‌مند شود.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: براساس تحقیقات جدید نمی‌توان اطلاعات جدیدی بدون هدف به مخاطب نهایی ارائه داد از این رو باید زمینه اطلاع رسانی با هدف انقلابی به جامعه ارائه شود؛ لازم به ذکر است که پیامی که قرار است در رسانه منتشر شود، باید سالم و صحیح در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد.

آیت‌الله دژکام گفت: نباید خبرگزاری‌های ما از مبانی اسلام غافل شوند و باید مبانی اصول اسلامی نیز در میان قلم‌های خبرنگاران وجود داشته باشد.

او تاکید کرد: باید داده‌های مناسب و واقعی در اختیار خبرنگاران قرار بگیرد تا شاهد نتیجه مناسب باشیم.

به گفته امام جمعه شیراز، در تولید آگاهی‌های جدید در استان فارس برنامه ریزی انجام شده و توانسته‌ایم به دستاورد‌های خوبی برسیم البته در راستای شناسایی مکتب انقلاب اسلامی نیز رشته کتاب‌هایی به قلم مقام معظم رهبری وجود دارد که می‌تواند بهترین راهگشا برای تعیین حرکت رسانه‌ها باشد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر تحول معنوی در افراد وجود نداشته باشد، مسیر حرکت جامعه و رسانه‌ها به سویی می‌رود که اهداف انقلاب را نمی‌تواند پوشش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.