مدیرکل حوزه ریاست بهزیستی کشور گفت:امیدآفرینی با طرح‌های خلاقانه و زودبازده برای جامعه هدف می‌تواند فصل جدیدی از ارائه خدمات به مددجویان را رقم بزند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - انجلاسی امروز شنبه در مراسم معارفه سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی و سازمانی تخصصی، فارغ از هرگونه مسائل سیاسی و خدمتگزار است که هدف آن خدمت به آحاد جامعه هدف در اقصی نقاط کشور است.

او می گوید: نگاه به سازمان بهزیستی نگاه تخصص محور در عرصه خدمت است و امیدواریم بتوانیم منبع خیر و برکت برای رسیگی به امور افراد دارای معلولیت و مددجویان باشیم که با همدلی و وفاق بیش از پیش برای خدمت به جامعه هدف گام برداریم.

مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست بهزیستی کشور  گفت: فصل جدید مدیریت سازمان بهزیستی و سیاست و رویکرد رئیس سازمان حضور در خط مقدم خدمات دهی به جامعه هدف که همان ادارات و شهرستانها است.

به گفته انجلاسی از نقطه نظرات، بارش افکار، رویکردهای نوین و استفاده از ظرفیت نخبگان در بدنه کارشناسی بهزیستی و بهره مندی از ابداعات، خلاقیت ها و نو آوری ها و تحولگرایی در جهت ارائه خدمات هدفمند به جامعه باید بهره جست.

گستردگی خدمات و عدالت در ارائه خدمات مورد تاکید مسئولین نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز در این جلسه گفت: بهزیستی طیف گسترده ای از خدمات اجتماعی را در برمی گیرد و خدمت رسانی به جامعه و اقشار محروم به نوعی کار انبیاء و بزرگان دینی است و نشان از اهمیت خدمات بهزیستی به جامعه هدف است که نشان از عزم و اراده جدی همه کارکنان بهزیستی در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.

 رفیعی می گوید: گستردگی خدمات و عدالت در انجام خدمات بهتر مورد تأکید مسئولین نظام است و این موضوع به این معنی نیست که عدالت اجتماعی وجود ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز به صورت جدی و شفاف تأکید کردند ما با نقطه آرمانی فاصله داریم.

رفیعی به استفاده از تحول، نوگرایی، تکنولوژی های به‌روز و افزایش رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: برحسب سنت نیاز به گردش نخبگان در زمینه مدیریت احساس می شود که با تغییراتی که در سطوح مختلف مدیریتی انجام می شود امیدواریم در ایجاد حداکثر رضایتمندی و ارتقای بهره وری گامی برداشته باشیم.

این مسئول، بابیان اینکه بخش اعظم رضایت عمومی می تواند با تکریم و پرداختن به مشکلات و جامعه هدف محقق شود، گفت: ارتقاء فرهنگ تکریم ارباب رجوع موجب افزایش رضایتمندی جامعه هدف خواهد بود که یکی از شاخص‌های مهم و ارزشمند سرمایه اجتماعی است.

او می گوید: زنجان بهشت خیرین است و ظرفیت بالایی در زمینه مشارکت خیرین در حوزه های اجتماعی دارد و بهزیستی نیز از این ظرفیت بی بهره نبوده و نیاز هست در زمینه محدودیت منابع بیش از پیش از این ظرفیت بهره ببرد.

در پایان این مراسم حسینی به سمت سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان منصوب و از خدمات محمدی قیداری مدیرکل قبلی این سازمان قدردانی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.