در شبانه روز گذشته ۵ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی قربانی این بیماری شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته از ۱۳۵ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۶۵ بیمار و از ۲۸۴ تست سریع ۱۲۸ مورد مثبت جدید کرونا و در مجموع از ۴۱۹ تست ملکولی و سریع در استان ۱۹۳ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

به گفته او از این تعداد ۲ مورد از بشرویه، ۱۰۱ مورد از بیرجند، ۴ مورد از خوسف، ۴ مورد از درمیان، ۴ مورد از زیرکوه، ۱۱ مورد از سرایان، ۸ مورد از سربیشه، ۸ مورد از طبس، ۱۳ مورد ازفردوس، ۱۳ مورد از قاین و ۲۵ مورد از نهبندان شناسایی شدند.

شریف زاده گفت: هم اکنون ۱۱۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۰۷ نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال عمومی ۷ نفر وخیم گزارش شده است.

او گفت: در شبانه روز گذشته ۵ مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت شد که آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۳۶۰ نفر افزایش یافت.

شریف زاده گفت: در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۷۴ هزار و ۸۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۵۱۵ هزار و ۷۱۶ نفر دوز دوم ۱۹۶ هزار ۱۸۱ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۷۵۹ دوز رسیده است.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.