رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی:

به دنبال برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در اصفهان هستیم

حیدری گفت: استان اصفهان پتانسیل بالایی در بحث آموزش دارد و برای استان‌های همجوار باید از این ظرفیت استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حیدری گفت: استان اصفهان پتانسیل بالایی در بحث آموزش دارد و برای استان‌های همجوار نیز باید از این ظرفیت استفاده کرد، امیدواریم با ظرفیت بالای استان اصفهان سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را در اصفهان داشته باشیم.

به گفته او طبق اساسنامه جدید تعداد حاضران در مجامع انتخاباتی بیشتر شده است تا هم‌افزایی بیشتری داشته باشیم؛ پیش‌کسوتان سرمایه‌های گران‌بها هستند و امیدوارم با تحربیات ارزنده خود ما را در اداره فدراسیون نجات غریق همراهی کنند.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی می گوید تفاهم‌نامه خوبی را با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم، تعهد دادیم ۳۳ هزار معلم ورزش در کشور را آموزش نجات غریق دهیم؛ تلاش کرده‌ایم با آموزش همگانی آمار غرق‌شدگان را کاهش دهیم؛ حضور منجیان غریق برای کاهش تلفات جانی در سطح کشور است.

او معتقد است استان اصفهان دارای بهترین شناگران بوده است و در واترپلو از بهترین‌هاست؛ استان اصفهان پتانسیل بالایی در بحث آموزش دارد و برای استان‌های همجوار نیز باید از این ظرفیت استفاده کرد.

اولین مرحله اردوی تیم ملی از امروز آغاز شده است و ۲ ورزشکار اصفهانی نیز در این اردوی تدارکاتی حضور دارند؛ امیدواریم با ظرفیت بالای استان اصفهان سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را در اصفهان داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هم گفت : امیدوارم اهداف و سیاست‌های کلان هیأت نجات غریق تشریح شود و اعضای مجمع در ادامه راه نیز با هیأت همراه باشند؛ تغییر در اساسنامه مجامع انتخاباتی برای استفاده از خرد جمعی و ظرفیت آن‌ها است.

به گفته او استان اصفهان ظرفیت‌های بالایی در نجات غریق و غواصی دارد و می‌تواند کمک بیشتری به فدراسیون کند؛ باید با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی بهترین عملکرد برای این رشته ورزشی در اصفهان رقم خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.