معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: امسال این ستاد ۱۴۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در استان سرمایه گذاری کرده.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علی چهاردولی گفت:امسال ۷۵ باب مدرسه با ۴۰۴ کلاس درس با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال در استان همدان ساخته و تجهیز شد و همچنین ۵۰۰ میلیون تومان در شهریور ماه امسال به مدرسه ۱۸ کلاسه اوتیسم همدان پرداخت شد.

او گفت:اهدا ۲۹ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا نیز از اقدامات امسال است که نوروز سال ۱۴۰۰ تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ بسته مواد خوراکی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در همدان گفت: در طرح احسان نیز افزون بر ۹ هزار و ۵۰۰ بسته مواد خوراکی با ارزش ۱۹ میلیارد ریال در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد و علاوه بر این در راستای کمک‌های مومنانه توزیع مرغ - پویش احسان غدیر، ۳۰ هزار پرس غذا با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین محرومان توزیع شد.

چهاردولی گفت: در مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی - بسته غذایی، پنج هزار و ۱۰۰ بسته با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال برای محرومان تهیه شد و همچنین در پویش مشق احسان پنج هزار و ۳۰۰ بسته با ارزش ۱۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.