سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان مراجعات نسبت به هفته‌های قبل به ویژه هفته گذشته کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمدحسین سرمست گفت: گرچه میزان مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی هنوز به وضعیت عادی برنگشته و در شبانه‌روز حجم زیادی از افراد به این مراکز مراجعه می‌کنند، اما میزان مراجعات نسبت به هفته‌های قبل به ویژه هفته گذشته کاهش یافته.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می گوید: در شبانه‌روز گذشته ۵ هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند؛ البته در هفته گذشته تا ۱۱ هزار مراجعه‌کننده در شبانه‌روز داشتیم.

او می گوید: ۹۵۸ بیمار در شبانه‌روز گذشته شناسایی شدند. در حال حاضر ۷۱۲ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که ۴۷۱ نفر از این تعداد در بخش‌های عادی و ۲۴۱ نفر در بخش‌های ویژه بستری‌اند.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  گفت: قبل از پیک بیماری به طور متوسط ۱۵ بیمار اینتوبه داشتیم، اما اکنون ۵۷ بیمار اینتوبه داریم که این تعداد، چهار برابر قبل از پیک هستند. با توجه به اینکه کاهش تعداد بستری‌ها در ICU‌ها و کاهش تعداد بیماران اینتوبه زمان می‌برد، کاهش چشمگیری در این زمینه نداشته‌ایم.

در شبانه‌روز گذشته هفت مورد فوتی داشتیم. پوشش نوبت اول واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال ۸۴.۹ درصد و نوبت دوم ۷۲.۵ درصد و پوشش نوبت سوم واکسیناسیون در افراد بالای ۱۸ سال حدود ۳۰ درصد بوده.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار