در نشست مشترک استانداران گیلان و مازندران با حضور نماینده ویژه رییس جمهور اقدامات دو استان در بخش آزادسازی سواحل بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - در نشست مشترک استانداران گیلان و مازندران که دیشب با حضور نماینده ویژه رییس جمهور در شهر رامسر برگزار شد اقدامات دو استان در بخش آزادسازی سواحل بررسی و راهکار‌های ارئه خدمات بیشتر به مردم ارایه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور در این نشست با بیان اینکه نظارت بر اجرای دستور رئیس جمهور برای آزادسازی سواحل به بازرسی ویژه ریاست جمهوری محول شد، گفت: در راستای نظارت بر نحوه اجرای این دستور ۳ روز در استان مازندران بودیم و بازدید‌های متعددی از سواحل این استان صورت گرفت.

به گفته او، این نشست به پیشنهاد استانداران مازندران و گیلان برگزار شد و مباحثی که مربوط به آزادسازی سواحل و مشکلاتی که بعد از آزادسازی و مواردی که احیاناً آزادسازی نشده مورد بررسی قرار گرفت.

جمع بندی خوبی در این نشست صورت گرفته و ظرف چند روز آینده گزارشی به صورت مشترک یا مستقل از این استان‌ها به بازرسی ویژه ریاست جمهوری ارسال می‌شود و نتیجه گزارشات را به رییس جمهور تقدیم می‌کنیم.

ایجاد بستر‌های لازم برای استفاده بهینه مردم از سواحل را ضروری است و در این راستا باید کارگروه‌هایی تشکیل شود تا مشکلات استفاده مردم از سواحل به ویژه در ایام عید نوروز رفع شود.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در این نشست با بیان اینکه این جلسه به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در حوزه آزادسازی سواحل استان‌های گیلان و مازندران و راهکار‌های بهره مندی مردم از سواحل برگزار شد، گفت: اعلام شد همه مناطقی که تصرف و محصور شده بود آزاد شده و برای اینکه بتوانیم سواحل را به شکل مطلوب برای همه مردم مهیا کنیم کارگروه‌هایی تشکیل شد.

این کارگروه‌ها در شهرستان‌های ساحلی استان به ریاست فرمانداران و یک کارگروه مرکزی هم در استان تشکیل شد و هدف از تشکیل این کارگروه‌ها این است که بتوانیم آنچه را که در زمینه راه‌های دسترسی و استفاده بهینه آحاد مردم از ساحل و همچنین جلوگیری از دست اندازی و دست درازی دستگاه‌ها و یا بخش خصوصی به سواحل را مدیریت کنیم.

امیدواریم شهد شیرین این دستور جهادی رئیس جمهور در کام مردم شیرین نشسته و مردم بتوانند از سواحل به خوبی استفاده کنند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.