مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: برنامه ریزی داریم تا یک تیم قوی در لیگ برتر کشتی شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حمیدرضا گرشاسبی می‌گوید: دنبال آن هستیم که فوتبال و فوتسال بانوان را هم تشکیل و حضور پر رنگی در این ۲ رشته داشته باشیم.

او افزود: فولاد ۲ سال با محرومیت جذب بازیکن مواجه شد و نتوانستیم تیم را تقویت کنیم که به نوعی تاوان دادیم، اگرچه در شان باشگاه فولاد نبود که اینگونه پنجره آن بسته شده و این چنین محروم شود.

آقای گرشاسبی گفت: خوزستان در بحث کشتی فرنگی مطرح است و حرف برای گفتن دارد هر چند در سال‌های دور حرف‌های بیشتری داشت.

به گفته مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان یک «خطری» کشتی استان را «تهدید» می‌کرد که با این میزبانی شرایط کشتی استان بهتر خواهد شد.

این فرد مسئول یادآور شد: اکنون تمام تیم‌های پایه ما در فوتبال شرایط خوبی داشته و در جایگاه اول کشور هستند و این موضوع نشان می‌دهد که اگر ما در کشتی استارت بزنیم، موفق خواهیم بود، زیرا استعداد‌های فراوانی داریم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی امسال سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نمی‌کنند شرایط را به چه صورت می‌بینید گفت: ما باید داشته‌های خود را در زمین پیاده کنیم و هر چه داریم رو می‌کنیم؛ همه کارشناسان معتقدند که در جذب بازیکن رکورد زدیم در حالی که هیچ باشگاهی در نیم فصل بازیکنان خود را به راحتی رها نمی‌کند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.