آیت الله فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: پرداخت نکردن دستمزد کارگران از سوی برخی شرکت‌ها و پیمانکاران بی انصافی و رویه‌ای فاسد است.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت ثبات قیمت در بازار را نیازمند عملیات جهادی و مجاهدانه دانست و گفت: از قوای سه گانه به ویژه دولت می‌خواهم با عمل جهادی ثبات قیمت‌ها را در بازار ایجاد کند.

آیت الله رسول فلاحتی روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصادف با ۹ اسفند را یادآور شد و گفت: با توجه به افزایش روزافزون قیمت‌ها دیگری توانی برای سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان نمانده است.

پرداخت نکردن دستمزد کارگر بی انصافی و رویه‌ای فاسد است

به گفته او برخی شرکت‌ها و پیمانکاران پول را از کارفرما دریافت می‌کنند، اما حقوق کارگران را نمی‌پردازند، پرداخت نکردن دستمزد کارگر بی انصافی و رویه‌ای فاسد است.

سرعت آزادسازی سواحل برای مردم شگفت آور بود

امام جمعه رشت با اشاره به ابلاغ صریح رئیس جمهوری مبنی بر آزادسازی سواحل گفت: سرعت آزادسازی حریم ۶۰ متری سواحل برای مردم شگفت آور بود و تازه متوجه شدند ساحل خواری توسط مسئولان دستگاه‌ها و قوای سه گانه صورت گرفت.

آیت الله فلاحتی تصمیم ۲۰ روزه دولت برای آزادسازی حریم سواحل را مهم دانست و از متولیان امر خواست تمهیدات فرهنگی برای سواحل آزادشده را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.