تشریح ثمرات سفر رئیس جمهور به قطر، انتقاد از گرانی‌ها و بیان نشانه‌های جاهلیت مدرن عناوین مهم خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - غلامرضا مقیسه امام جمعه سبزوار در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: سفر رئیس جمهور به قطر موفقیت آمیز و ثمرات فراوانی در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی برای کشور به همراه دارد.

او گفت: نگاه راهبردی دولت به همسایگان، توسعه تعاملات اقتصادی و سیاسی برای کشور به دنبال دارد.

امام جمعه سبزوار گفت: جابه جایی مدیران به مفهوم نادیده گرفتن نکات مثبت آن‌ها نیست و مطلوب است که در قضاوت‌ها انصاف و اخلاق رعایت شود و وابستگی‌های حزبی و گروهی سبب نشود زحمات افراد نادیده گرفته شود افراد باید در قضاوت‌های خود از انعکاس حب و بغض‌های سیاسی پرهیز نمایند.

گناباد

حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد هم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: افزایش سرسام آور قیمت کالا‌ها در بخش‌های مختلف مردم را کلافه کرده است از مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و قوای سه گانه مجریه، قضاییه و مقننه خواست که با برنامه ریزی دقیق و اقدام قاطع جلوی رشد قیمت‌ها را در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان بگیرند.

او گفت: افزایش قیمت کالا‌ها به یکی از مشکلات مهم مردم تبدیل شده است و انتظار آحاد جامعه از مسئولان مربوطه این است که با هماهنگی و وحدت نظر و انسجام بین بخشی با اژد‌های هفت سر گرانی و فساد برخورد و آن را ریشه کن کنند.

امام جمعه گناباد گفت: در شرایطی که دشمنان به شیوه‌های مختلف تلاش می‌کنند که با سیاه نمایی‌ها در عرصه‌های مختلف و از جمله فضای مجازی مردم و از جمله جوانان را نسبت به خدمات و دستاورد‌های این نظام ناامید کنند و به تعبیری قاتل را شهید و شهید را قاتل معرفی می‌کنند باید با معرفی و نهادینه سازی دستاورد‌های نظام ضمن امیدوارسازی مردم خط بطلانی بر سیاست‌های خصمانه دشمنان بکشیم.

تربت‌حیدریه

محمدرضا عصمتی امام جمعه تربت‌حیدریه هم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت: امروز فکر می‌کنیم در عصر مدرن به سر می‌بریم و حال آن که به تبع آن با نماد‌های جاهلیت پیشرفته مثل لیبرالیسم، کمونیسم و بهاییت مواجه هستیم.

او گفت: از دیگر نشانه‌های جاهلیت پیشرفته، تصویب قوانین ربا، وضع قوانین همجنس‌بازی، بدحجابی و ترویج بی‌حجابی، استفاده ابزاری از زن، دور کردن او از عزت نفس و نیز ترویج زندگی منهای دین است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.