امام جمعه اهواز گفت: ما منابع آبی کم نداریم اما این سوءمدیریت است که خوزستان را بیچاره کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: احتمال بروز مشکلاتی ناشی از کم آبی در تابستان آینده وجود دارد و اگر شبکه‌های آبرسانی مکانیزه باشد و کانال‌ها بتنی شود از هدرروی آب جلوگیری می‌شود، این در حالی است که به طور مثال در رودخانه کرخه آب زیادی هدر می‌رود و به پایین دست نمی‌رسد.

او  می‌گوید:  امروز اولویت نخست مسئولان خوزستانی زمینه‌سازی برای توزیع عادلانه آب کشاورزی است و باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه انجام شود.

این مقام مسئول گفت: در خصوص هجمه روسیه به اوکراین، نماینده پارلمانی اوکراین می‌گوید که در سال ۹۴ میلادی این کشور دارای سومین زرادخانه بزرگ دنیا و پنج هزار بمب اتمی بوده که با تضمین آمریکا، انگلیس و روسیه آن‌ها را از بین بردیم و اکنون با دست خالی در مقابل دشمنان خود قرار گرفتیم.

به گفته حجت‌الاسلام موسوی‌فرد  آن‌هایی که می‌گویند عصر موشک گذشته و عصر مذاکره است باید بدانند که قدرت بازدارندگی حرف اول را می‌زند.

 امام جمعه اهواز می‌گوید: اگر می‌خواهید اشغال و تجزیه نشوید و توانایی خود را افزایش دهید باید قدرت بازدارندگی خود را بیشتر کنید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار