مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گلستان گفت: با کمک خیران کار ساخت هزار و ۷۰۰ خانه برای محرومان استان آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - سیدحمیدرضا جعفری، مدیر حساب۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) و مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گلستان گفت:: یکهزار واحد از این خانه‌ها در قالب طرح "هر روستا، یک خانه محروم" و با استفاده از اعتبارت حساب ۱۰۰ ساخته خواهد شد که کار شناسایی به کمک دهیاران انجام شده است و در حال تهیه بانک اطلاعاتی و تعیین اولویت‌ها هستیم.


سیدحمیدرضا جعفری، افزود: ۷۰۰ واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵هزار نفر جمعیت نیز با مشارکت انجمن خیران مسکن ساز ساخته می‌شود.


جعفری افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰میلیون تومانی، صدور پروانه و تهیه نقشه و همچنین انشعاب آب، برق و گاز برای این واحد‌های مسکونی رایگان خواهد بود.


او اضافه کرد: برای واحد‌های مسکونی متعلق به مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی از محل حساب۱۰۰، ۲۵میلیون تومان و به اقشار نیازمندی که تحت پوشش این نهاد‌ها نیستند تا ۵۰میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.


جعفری با بیان اینکه تا کنون برای نزدیک به ۵۰۰واحد مسکونی، پروانه ساخت صادر شده است، گفت: ساخت این خانه‌ها از ابتدای سال آینده اجرایی می‌شود.


به گفته او، از محل حساب۱۰۰ حضرت امام (ره) تا کنون چهارهزار و چهارصد واحد مسکونی برای اقشار محروم در استان با بیش از ۸۵میلیارد تومان کمک بلاعوض در قالب طرح‌های مختلف مانند مسکن محرومان، ایتام، خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر پرداخت شده است.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.