دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی گفت: تیم تهران قهرمان بادی کلاسیک باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمد نجف زاده گفت: هجدهمین دوره مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی در ارومیه برگزار می‌شود و در رقابت‌های بادی کلاسیک که بیش از ۲۰۰ ورزشکار از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

او گفت: در پایان بخش تیمی، تهران عنوان اول را کسب و خراسان رضوی و گیلان دوم و سوم شدند.

دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی گفت: در پایان رقابت‌های دسته‌های اول تا پنجم بادی کلاسیک بزرگسالان، در دسته اول مازیار جعفری از گیلان، در دسته دوم کیانوش رحیمی از تهران، در دسته سوم محمد محمدی از قزوین، در دسته چهارم ساسان افراسیابی از تهران و در دسته پنجم حمید غلامی از اصفهان عنوان‌های اول را کسب کردند.

نجف زاده گفت: در جوانان نیز سهراب رضازاده از خراسان رضوی و در پیشکسوتان فرهاد کافی زاده از خوزستان مقام‌های اول را بدست آوردند.

نجف زاده می گوید: ورزشکاران استان آذربایجان‌غربی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند که محمد اناری عنوان سوم جوانان، بهزاد صارم مقام چهارم دسته سوم بزرگسالان، وحید حسین زاده مقام چهارم دسته چهار بزرگسالان و یوسف شعبانی مقام پنجم دسته دو را از آن خود کردند.

هجدهمین دوره مسابقات بادی کلاسیک و پرورش اندام باشگاه‌های کشور طی روز‌های ۴ الی ۶ اسفندماه به میزبانی شهر ارومیه در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.