رییس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری گفت: گزارش‌هایی به ما رسیده که برخی مستحدثات در حریم ۶۰ متر هنوز تخریب نشده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-حجت الاسلام درویشیان از تخریب نشدن برخی مستحدثات حریم ساحلی خبر داد و گفت: اگر مشکلات فنی و حقوقی موجب عدم عقب نشینی این درصد کم از مستحدثات باشد باید برطرف شود اما اگر بدون نکته فنی و حقوقی کوتاهی در این قضیه صورت گرفته باشد با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس جمهور دهم بهمن در دستوری که به اعضای هیات دولت نیز ابلاغ شده بود، تاکید کرد همه دستگاه‌های دولتی که به صورت غیرمجاز مناطقی از ساحل را در تصرف خود دارند موظف هستند حداکثر تا ۲۰ روز آینده نسبت به آزادسازیسواحل تا مرز قانونی حداقل ۶۰ متر از دریا اقدام کنند.

رییس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری افزود: همه دستگاه‌ها برای اجرای این دستور ملی همکاری لازم را داشتند و دسترسی مردم به ساحل آزاد شده نیز یکی از موضوعات جدی بعد از آزاد سازی است که باید به آن پرداخته شود.

درویشیان گفت: طبق دستور رییس جمهور به وزیر کشور سواحل آزاد شده از طریق شهرداری‌ها و بخش خصوصی برای استفاده مردم باید آماده سازی شود و تمامی دستگاه‌ها باید نسبت به این مسئله اقدام کنند

۴ درصد از نوار ساحلی دریای خزر در مازندران معادل ۱۹ کیلومتر به صورت غیر مجاز در تصرف دستگاه‌های دولتی بود که به گفته مسئولان استان همه این سواحل آزادسازی شده است.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.