روز گذشته سرویس‌های خدماتی اپل همچون آی کلود از دسترس کاربران خارج شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان -  عصر دیروز برخی از کاربران به شرکت اپل گزارش دادند که بسیاری از سرویس‌های این شرکت همچون iCloud، iMessage، FaceTime با اختلالاتی مواجه شده و از کار افتاده‌اند. به همین دلیل مهندسان اپل در تلاش بودند تا این مشکلات را برطرف کنند.

به گزارش سایت  9to5mac، به گفته اپل هم اکنون این مشکلات برطرف شده و کاربران می‌توانند به طور عادی از خدمات این شرکت بهرمند شوند. افزون بر این اپل به دلیل مشکلات پیش آمده از کاربران عذرخواهی کرد. اگرچه به اپل یک صفحه وب برای نشان دادن وضعیت سرور‌های خود اختصاص داده شده، اما آدرس وب در حال حاضر آفلاین است؛ که قطعی را تایید می‌کند. طبق گزارش Downdetector، اولین گزارش‌ها از مشکلات سرور‌های اپل حدود ساعت ۵ بعد از ظهر عصر پنج شنبه آغاز شد.

در حالی که برخی از کاربران هنگام استفاده از برنامه‌هایی مانند iMessage، Apple Music و App Store متوجه کاهش سرعت شده‌اند، برخی دیگر از قطع کامل سرویس‌های این شرکت خبر دادند. گفتنی است که دلایل این قطعی هنوز مشخص نیست، زیرا مشکلات وب سایت رسمی اپل همچنان ادامه دارد و کار نمی‌کند.

خدمات اپل


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، برنامه اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.