موتورولا اج ۳۰ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به بازار می‌ آید

جزئیات جدید و دقیقی از گوشی جدید موتورولا در رسانه‌ها منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - موتورولا به تازگی آخرین پرچمدار جهانی خود را با نام Moto Edge ۳۰ Pro معرفی کرد. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی است.

به گزارش جی اس ام آرنا، در حالی که Edge ۳۰ Pro بیشتر شبیه به Edge X۳۰ ساخته شده، اما باتری آن متفاوت و ابعادش نیز کمی تغییر یافته است.

صفحه نمایش Moto Edge ۳۰ Pro ۶.۷ اینچی P-OLED با وضوح Full HD+ است. نرخ تازه‌سازی آن ۱۴۴ هرتز است، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز است، اما با یک قلم، به «فقط» ۲۴۰ هرتز کاهش می‌یابد. صفحه نمایش ۱۰ بیتی از HDR+ پشتیبانی می‌کند و با طیف رنگی DCI-P۳ سازگار است.

این گوشی با رم‌های ۸ و ۱۲ گیگابایت به بازار می‌آید و فضای ذخیره سازی در سه سطح ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت از انتخاب‌های کاربران خواهد بود. تنظیمات دوربین پشتی مشابه Edge X۳۰ است، یعنی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ ارائه می‌شود، در حالی که یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دوم پشت لنز اولتراواید F/۲.۲ قرار دارد. همچنین یک دوربین با عمق ۲ مگاپیکسل نیز روی این گوشی وجود دارد.

گوشی جدید موتورولا

گوشی جدید موتورولا

جزئیات بیشتر درخصوص گوشی جدید موتورولا

موتورولا Edge ۳۰ Pro را با دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی که در یک سوراخ پانچ نصب شده بود، عرضه کرد. گوشی جدید این شرکت برخی از ویژگی‌ها مانند ضبط خودکار لبخند را به ارمغان می‌آورد که در زمانی که همه چهره‌ها می‌خندند، فوراً عکس می‌گیرد. البته الگوریتم‌های هوش مصنوعی زیادی برای بهبود رنگ‌ها و ترکیب‌ بندی در دوربین وجود دارد.

ظرفیت باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع ۶۸ واتی را ارائه می‌دهد و Moto Edge ۳۰ Pro با شارژر مناسب در جعبه عرضه می‌شود. این گوشی همچنین از شارژ بی سیم ۱۵ واتی و اشتراک برق بی سیم معکوس ۵ واتی پشتیبانی می‌کند. Edge ۳۰ Pro اندروید ۱۲ را با حداقل سفارشی سازی Moto در بالا اجرا می‌کند.

موتورولا Moto Edge ۳۰ Pro را با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۷۹۹ یورو در اروپا عرضه می‌کند. رنگ‌های انتخابی برای کاربر دو رنگ آبی و سفید خواهد بود که انتظار می‌رود فروش آن به زودی آغاز شود. در هند، این تلفن از ۴ مارس در Flipkart و در فروشگاه‌های آفلاین در دسترس خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار