نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: یکی از معضلات پیش رو در استان وجود برخی خلا‌های قانونی بوده که منجر به خود تحریمی شده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -حجت الاسلام والمسلمین محامی  در دیدار رئیس منطقه دو و بازرس کل استان خراسان رضوی گفت: یکی از معضلات پیش رو در سیستان‌وبلوچستان وجود برخی خلا‌های قانونی بوده که منجر به خود تحریمی شده است.

امام جمعه زاهدان گفت: به عنوان مثال عدم اجازه برداشت آب در نقاط مرزی توسط مردم در استان و در مقابل برداشت آب توسط کشور همسایه قانون اشتباهی است که باید به دنبال تصحیح آن باشیم.

او گفتت: برخی خلا‌ها و نقص‌های قانونی وجود دارد که در این بین دستگاه‌های استان باید با کار کارشناسی و خرد جمعی تصمیم گرفته و تلاش کنند تا آن را برطرف و در صورت لزوم از مرکز کشور پیگیری کنند تا اصلاح قانون صورت گیرد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین فتوحی رئیس منطقه دو و بازرس کل استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت سازمان بازرسی منطقه دو کشور گفت: سیستان‌وبلوچستان یک استان ویژه و دارای موضوعات متعدد است که تلاش سازمان بازرسی ایفای نقش نظارتی در بخش‌های دولتی و خصوصی وابسته دولت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار