مهمترین خبر حوادث استان یزد امروز پنجشنبه پنجم اسفند را در این بسته خبری بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  سرهنگ علیرضا صادقی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه نیسان مشکوک و خودرو‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودروها، ۲ دستگاه یخچال و چهار دستگاه بخار شوی خارجی قاچاق کشف شد و در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

صادقی گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق اماکن مذهبی در اردکان

سرهنگ اکبر شفیعی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت از اماکن مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهرستان اردکان، دستگیری سارق  به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی  سارق سابقه دار را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شفیعی گفت:  مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه این سارق کشف شد.

به گفته او متهم پس از مواجه با ادله و مستندات پلیسی به هشت فقره سرقت از مساجد و حسینیه‌ها و ۲ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اردکان اعتراف کرد.

او گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و سارق برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف هروئین از معده قاچاقچی

سرهنگ محمد حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابرکوه هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی انجام شده از سرنشین خودرو ۴۱۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین را به صورت جاساز بلع و انباری از معده وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: متهم که قصد انتقال این موا از جنوب کشور به اصفهان را داشت پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.