فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ما دشمنان را فراتر از مرز‌ها کشف، رصد و شناسایی می‌کنیم و هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی با پاسخ کوبنده غیورمندان پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان -امیر سرتیپ صباحی فرد در جمع فرماندهان مناطق این نیرو ، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با به‌کارگیری سامانه‌های راداری و موشکی پیشرفته، جدید و بومی هرگونه نفوذ به حریم هوایی کشورمان را به مراتب برای دشمنان بسیار سخت کرده است.

به گفته وی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت تخصص و تعهد خود، پیشرفت‌های بسیار چشمگیر و شگرفی را در زمینه علوم پدافندی کسب کرده است.

پیشتر هم امیر سرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفته بود که « پدافند هوایی اجازه  ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد و با صلابت و اقتدار به آن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.»

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
پس این انفجارهای مشکوک کار کیهاگر دشمن رو شما از فراتر از مرزها رصد میکنید حتما اینها کار افراد خودیه
Iran (Islamic Republic of)
حسین ازارومیه
۱۱:۵۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
دمتون گرم ازنخبگان استفاده کنیدنگذاریدخارجیهانخبگان کشورمارابدزدندبه نخبگان بهابدیدساخت داخل هزاربارازخارج بهتراست چون معلوم نیست تجهیزاتی که میفروشندایاکدهارابه کشوری دادندیانه هرچقدرمیتوانیدجنگ افزارپیشرفته بسازیدمثل اوکراین نباشیم من جای مسئولین بودم یک بودجه نظامی عالی به نیروهای مسلح میدادم تاکمبودهاراجبران بکنندضمناحتمابایدموشکی بسازیم از7هزارکیلومترفرارترباشه وجنگنده یادتون نرودماجنگنده نداریم
-
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
هوشمندترین و خلاق ترین جوانان کشور باید در تولید سلاح بکار گرفته شوند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
رئیس جمهور روسیه چقدر محکم و قاطع جواب گردن کلفتی اروپا و آمریکا داد. درست یا غلط کاری نداریم. قبل از طالبان دولت قبلی ایران آقای روحانی باید یاد بگیره. افغانستان حمله کرد به ایران و جلوی رود خانه هیرمند را بستند. ولی هیچ عکس و عملی نشان نداد. . آفرین به پوتین با زیرکی به ایران وعده داد. بعداز برگشتن رئیس جمهور حتی یک پوکه کلاشینکف هم به ایران نداد. قرار بود قرارداد سلاح بسته بشه ولی هیچ شد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
وقت طلاست برای نظامی مثل جان است
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
الهى خدا نگهدار شما وايران باشه
آخرین اخبار