رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از دریافت مجوز جذب ۱۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان در دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مازندران، گفت:مجوز جذب ۱۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی کشور را دریافت کردیم که ۳ هزار نفر تاکنون جذب شده اند.

۴۰۰ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران مازندرانی هم در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.

به گفته قاضی زاده هاشمی شهدا انسان‌ساز هستند و مردم کشور ما شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که مقابل جریان استکبار قرار گرفتند.

صادق‌ترین مشاوران مسئولان اجرایی کشور خانواده‌های ایثار و شهادت هستند، چون آن‌ها برای انقلاب هزینه دادند و برای انقلاب دلسوزی می‌کنند.
به گفته رئیس بنیاد شهید برنامه‌ریزی برای ساخت خانه ایثار هم در مازندران انجام شده است.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: ساخت و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان مازندران نیاز به تامین اعتبار مناسب دارد، یادمانی که می‌تواند مقصد میلیون‌ها مسافر باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز گفت: مازندران ۱۰ درصد از ۱۱ هزار یادواره کشور را برگزار کرده و پایتخت برگزاری یادواره شهدا کشور است.

سردار عبدالله ملکی از برنامه‌ریزی برای اعزام ۱۰ هزار نفر به مناطق راهیان نور خبر داد و در ارتباط با تهیه و تالیف کتاب، گفت: این سازمان سالانه ۶۰ کتاب را در حوزه دفاع مقدس تولید می‌کند که امسال رونمایی می‌شود.

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران، با اعلام اینکه بیش از ۹ هزار دقیقه برنامه در حوزه ایثار و شهادت در استان تولید شده است، گفت: همکاری مناسبی توسط سپاه کربلای مازندران انجام شده است.

به گفته ابراهیمی رویکرد‌های بسیار مناسبی در بنیاد شهید کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شده است.

در مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید داریم که چهل تن از شهدای استان مدافع حرم هستند در این زمینه مستنداتی تهیه شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.