بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۶۰) دانلود کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان - این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary 101.0.4904.0

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آنها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به کاربران ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری


دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.6.2

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.


دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad 4.52.0

برنامه بلد (Balad) یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب کاملا ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Balad توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

نقشه‌های موجود در این اپلیکیشن از نقشه گوگل (google maps) و مسیریاب ویز (waze) به روزتر است و با آخرین تغییرات نقشه و راه‌ها نیز، به سرعت ویرایش می‌شود. این برنامه با الگوریتم‌های هوشمندی که دارد می‌تواند بهترین و سریع‌ترین مسیر‌ها را به شما پیشنهاد دهد و شما را با کمترین زمان ممکن به مقصد برساند.

اگر در مسیر انتخابی مشکلی مثل تصادف، خرابی جاده و … نیز پیش بیاید، این برنامه به سرعت بهترین مسیر جایگزین را به شما نمایش خواهد داد. از جالبترین امکانات مسیریاب بلد می‌توان به نمایش طرح زوج و فرد اشاره کرد که تنها در این مسیریاب وجود دارد. اگر به دنبال یک مسیریاب دقیق و کامل همراه تمامی امکانات و اعلان‌های لازم و البته سخنگوی فارسی هستید این اپلیکشین را از دست ندهید.

دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad

دانلود مسیریاب فارسی بلد Balad


برنامه نمایش نتایج آنلاین مسابقات فوتبال برای اندروید FotMob Pro

علاقه‎مندان به ورزش فوتبال می‎توانند با استفاده از نرم‎افزار Soccer Scores Pro - FotMob تمامی نتیجه‎های این مسابقات را به صورت زنده پیگیری کنند. این نرم‎افزار آخرین اخبار مربوط به تیم‎های لیگ‎های معتبر جهانی را به شما ارائه می‎دهد. از ویژگی‎های جالب دیگر این برنامه امکان گزارش صوتی بازی ها به زبان انگلیسی است.

دانلود  Soccer Scores Pro - FotMob برای اندروید و ios/نرم افزار قدیمی و پرطرفدار برای دریافت نتایج زنده

برنامه نمایش نتایج آنلاین مسابقات فوتبال FotMob Pro


دانلود فایل منیجر قدرتمند و کامل آر اس اندروید RS File Manager ۱.۸.۴.۴

برنامه RS File Manager : File Explorer EX یک نرم افزار مدیریت پوشه قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می‌آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است و به طور کامل از اتصال فلش مموری به گوشی پشتیبانی می‌کند.

این نرم افزار به کاربران امکان مشخص کردن فایل‌‌‎‌های مهم‌تر برای پیدا کردن سریع‌تر آن‌ها را به کاربران می‌دهد. علاوه بر این به دقت میزان استفاده نرم افزارها از فضای رم و ذخیره سازی گوشی را نیز نمایش خواهد داد. نرم افزار RS File Manager: File Explorer EX توسط تیم برنامه نویسی RS Mobile Group توسعه داده شده است. کاربران این برنامه می‌توانند به حافظه‌های ابری مانند وان درایو، گوگل درایو، دراپ باکس دسترسی داشته باشند و به آن‌ها متصل شوند.
 
دانلود RS File Manager

دانلود فایل منیجر RS File Manager


دانلود اپلیکیشن فوق العاده آموزش زبان Memrise Language Learning

برنامه Memrise Learn Languages یکی از پرطرفدارترین و کامل‌ترین نرم‌افزارهای آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که توانست امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ را از مارکت گوگل دریافت کند و بیش از ۵ میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود.

کاربرانی که وقت نمی‌کنند به کلاس‌های زبان بروند و می‌خواهند از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرند با نصب نرم افزار Memrise Learn Languages روی گوشی خود می‌توانند یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشند.

این نرم افزار بیش از ۲۰۰ زبان از جمله: اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، چینی، کانتونی، ژاپنی، کره ای، ایتالیایی، ایرلندی، ولزی، هلندی، دانمارکی، سوئدی، فنلاندی، کاتالان، ایسلندی، لهستانی، روسی، عربی، فارسی و ... را پشتیبانی می‌کند.

دانلود Memrise Learn Languages 2.94 – اپلیکیشن فوق العاده آموزش زبان /// دپویی عید

دانلود اپلیکیشن آموزش زبان Memrise Language Learning


دانلود برنامه رادار و هشدار هواشناسی NOAA Weather Radar & Alerts Full 1.50.1

در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران در پیش‌بینی هوا کمک کند NOAA Weather Radar & Alerts است.

نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به نمایش جزئیات با واحد های اندازه گیری مختلف نظیر اینچ، میلی متر، جست و جوی بسیار ساده و آسان محل زندگی، ویجت های قابل تنظیم برای دسترسی هرچه سریع تر به اطلاعات و پوشش مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی گوناگون اشاره کرد.

دانلود برنامه رادار و هشدار هواشناسی اندروید

دانلود برنامه هشدار هواشناسی NOAA Weather Radar & Alerts Full


دانلود نسخه کم حجم SHAREit Lite 3.3.28

اپلیکیشن SHAREit Lite یک برنامه برای ارسال و دریافت بسیار سریع فایل‌ها در اندروید است و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن جدید علاوه بر گنجاندن تمامی قابلیت‌های SHAREit، ویژگی‌ها و امکانات جدیدی نیز دارد.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با دوستان خود چت کرده و به ارسال فایل‌های مختلف بپردازید. اگر تجربه استفاده از SHAREit تجربه دلنشینی برای شما بوده است،‌ توصیه می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را نیز امتحان کنید.

دانلود SHAREit Lite شیریت

دانلود SHAREit Lite


دانلود برنامه ویجت ساعت و هواشناسی سه بعدی 3D Sense Clock 6.3.5

در روزهای مختلف فصل، هوا متغییر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند 3D Sense Clock & Weather Premium است.

برنامه 3D Sense Clock & Weather Premium می‌تواند با دقت بسیار زیادی هوای چند روز آینده را به شما منتقل کند. علاوه بر این، برنامه مذکور دارای چند پوسته مختلف است که هر کدام از آن‌ها بسیار زیبا هستند و کاربران می‌توانند استفاده کنند. یکی از بهترین برنامه در این زمینه 3D Sense Clock & Weather Premium  است که شما می‌توانید به راحتی از سایت ما آن را دانلود کنید.

از ویژگی‌های خوب این برنامه می‌توان به انواع مختلف آیکون، فونت، استایل و موارد این چنینی اشاره کرد.

ابرهای آسمان

دانلود برنامه 3D Sense Clock


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.