کالای ایرانی همچنان پر طرفدار است

معاون سازمان توسعه تجارت کشور گفت: به گواهی خریداران خارجی کالای ایرانی هنوز می‌تواند درقله باقی بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - نوری گفت: صادرکنندگان به راستی رزمنده‌های جنگ اقتصادی هستند چرا که در شرایط سخت امروز جامعه همچنان در تلاش برای کمک به ارتقا درآمد کشور هستند.

او می‌گوید: ما شرمنده این تلاش‌ها هستیم و امید زیادی داریم با اقداماتی که هم اکنون دربدنه اقتصادی دولت درحال انجام است ثمرات آن را در سال‌های آینده ببینیم.

به گفته او، اگر در سال‌های گذشته مشوق‌ها ، مجوز‌ها و یارانه‌های کمکی دولت تجمیع می‌شد و با اندیشه اقتصادی معتبری پیش می‌رفتیم شاید امروز نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

او گفت: اگر بخواهیم نقطه‌ای به مشکلات نگاه کنیم درست نیست باید به گونه‌ای رفتار شود که صادرکننده خارجی هم گمان نکند می‌تواند کالای ضعیف خود را به ایران بفرستد وفریاد تولیدکننده ما را بالا ببرد.

او گفت: فرایند رو به جلو است و اقداماتی آغاز شده که ثمرات  آن در سال آینده مشخص می‌شود و امید داریم جایگاه بهتری برای صادرات ایران بدست آید.

نوری از ایجاد شورای صادرات کشور با ساز و کار قانونی جدید خبرداد وخواستار تجمیع پیشنهادات صادرکنندگان برای ارائه در این شورا شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۶:۴۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
از خود تعریف کردن معنی خوبی ندارهاااااااا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
اگه هر شرکت ایرانی بتونه محصولشو مثل شیائومی با کیفیت خوب و قیمت پایین ارائه کنه، بله ازش حمایت میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
حیف پول واقعا حیف هزار تومان هست که بخوای به کالای ایرانی بدی قیمت جنس ایرانی میتونی بهترین جنس خارجی بخری و تا وقتی که زنده ای هم کار میکنه برات ولی جنس ایرانی خیلی خیلی کار کنه شش ماه بعدش دیگه همیشه بدوی تعمیرگاه به تعمیرگاه باید بری من به شخصه یک تکه جنس ایرانی تو خونه ندارم از کوچکترین تا بزرگترین جنس خونه ام همش خارجی هست فقط یک بار تو عمرم اشتباه کردم خواستم از جنس ایرانی حمایت کنم رفتم یخچال خریدم شش ماه کار کرد موتورش سوخت موتورش عوض کردم تقریبا چهار پنج ماه کار کرد سردخانه اش از کار افتاد استا گفت درست نمیشه دادم ضایعاتی رفتم یک یخچال سامسونگ گرفتم راحت شدم آبگرمکن ایرانی هم گرفتم نزدیک بود زنم به کشتن بده و خونمون به آتش بکشه اون هم بیرون انداختم رفتم یکی ایتالیایی گرفتم بعدش دیگه هرچی جنس ایرانی داشتم همش سمساری دادم و رفتم جنس خارجی گرفتم و شکر خدا الان راحت هستم نیازی نیست هر روز جلو تعمیرگاهها گرفتار باشم بعضی ایرانیا گلاهبردار هستن و جنس اشغال تولید میکنن و قیمتش هم از خارجی درجه یک بیشتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
مهم اینه خریدار کیه ؟ اروپا ؟ یا چند تا کشور به شدت تحریم و تخریب شده هم پیمان ایران ؟
آخرین اخبار