رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ناوگان آمبولانس ۱۱۵ استان خوزستان فرسوده بوده و در ماموریت‌ها دچار حادثه شده یا خراب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - فرهنگ کره بندی گفت: خوزستان از نظر تعداد آمبولانس کمبودی ندارد، ولی ناوگان آمبولانس این استان عمر بالایی داشته و فرسوده هستند.

 به گفته او خوزستان بعد از استان فارس بیشترین بالگرد را برای ماموریت‌های اورژانس هوایی در اختیار دارد و ظرف یک ماه آینده پنج پایگاه اورژانس در استان خوزستان افتتاح می‌شود و هر پایگاه مجهز به یک دستگاه آمبولانس خواهد بود.

 اکنون ۱۱۸ پایگاه اورژانس فعال با ۱۱۸ دستگاه آمبولانس در خوزستان فعال هستند، اما این آمبولانس‌ها به دلیل عمر بالا در برخی ماموریت‌ها با مشکل مواجه شوند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوزستان در اورژانس پیش بیمارستانی مشکلی ندارد بلکه عمده مشکل ما در اعزام‌های بین بیمارستانی است. برخی مواقع تعداد بیماران اعزامی زیاد است و آمبولانس بیمارستان‌ها قادر به پوشش نیستند که در این شرایط از اورژانس پیش بیمارستانی کمک گرفته می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار