مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه بارشی از عصر فردا بیشتر مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سیاوش محمدی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز تا ظهر فردا (جمعه ۶ اسفند) شرایط جوی پایدار بوده و ضمن صاف بودن آسمان، وزش باد ملایم و دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از حوالی ظهر فردا سرعت وزش باد افزایش یافته و در برخی از مناطق بویژه در مناطق مرکزی با سرعت تند تا نسبتاً شدید انتظار می‌رود.

محمدی می‌گوید: ضمن تداوم وزش باد، از عصر فردا با ورود سامانه بارشی به استان اردبیل، آسمان ابری شده و در برخی مناطق بارش باران (گاهی بصورت رگبار بارن) آغاز می‌شود.

او گفت: این سامانه بارشی تا عصر یکشنبه هفته آینده در استان اردبیل فعال خواهد بود و طی این مدت آسمان غالباً نیمه ابری تا ابری گاهی توام با بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید: تمرکز بارش‌ها در مناطق جنوبی و نواحی منتهی به کوهستان سبلان می‌باشد.

محمدی گفت: روز شنبه (۷ اسفند) به دلیل کاهش نسبی دمای هوا در مناطق کوهستانی (بویژه ارتفاعات سبلان) و بخش‌هایی از جنوب استان (بویژه شهرستان خلخال و کوه‌های باغرو) بارش برف را شاهد خواهیم بود.

به گفته او با خروج این سامانه از استان اردبیل، روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته آینده جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار