رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست استاندار با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور مقرر شد از طرح‌های توسعه فناوری استان حمایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - آقای پیرعلی گفت: معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در این نشست اعلام آمادگی کرد تا از طرح‌های توسعه فناوری پارک علم و فناوری استان در زمینه‌های مختلف از جمله طرح‌های کلان در بخش آبزیان، شیلات، کشاورزی، گیاهان دارویی و سایر ظرفیت‌های منطقه‌ای حمایت شود.

استاندار نیز در این نشست بر لزوم حمایت بیش از پیش جهت هدایت و ارتقای ظرفیت‌های استان به حوزه دانش‌بنیان و در نهایت ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان استان تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


حمایت و تخصیص اعتبار مناسب برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه پردیس پارک علم و فناوری استان در سه ماهه اول سال آینده، حمایت در راستای ایجاد زیرساخت‌های آزمایشگاهی و تجهیزاتی برای توسعه فضای زیست‌فناوری در استان، حمایت مالی از توسعه زیرساخت‌های اراضی پارک جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از مهمترین نیاز‌های استان در حوزه پارک علم و فناوری است.

امکان استفاده از فضا‌های فیزیکی موجود در ادارات استان با مشارکت معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و استانداری برای آماده‌سازی زیرساخت و تجهیزات موردنیاز استان از دیگر درخواست‌هایی است که انتطار می‌رود محقق شود.

۱۴۷ واحد رشد، فناور و دانش‌بنیان در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار