۲ بوکسور ارومیه‌ای به مسابقات آسیایی اردن اعزام می‌شوند

رییس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: ابوالفضل دانا و امیر اسماعیلی با عضویت در ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور جواز حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ اردن را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمد آبی گفت: این ۲ بوکسور شایسته پس از کسب عناوین قهرمانی کشور و حضور در چندین مرحله اردوی انتخابی در نهایت در جمع ۱۳ بوکسور اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در شهر "امان" پایتخت اردن قرار گرفتند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز ۱۰ لغایت ۲۳ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

رییس هیات بوکس استان گفت: در ترکیب تیم ملی نوجوانان مهدی کاظمی در وزن ۴۸ کیلوگرم، میلاد فتاحی در ۵۷ کیلوگرم، سیدعلی اکبر میراحمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم، علیرضا موسوی در وزن ۶۶ کیلوگرم، امیرمحمد خزائی در وزن ۷۰ کیلوگرم، سام استکی در وزن ۸۰ کیلوگرم و "امیر اسماعیلی" در وزن ۸۰+ کیلوگرم حضور دارند.

او گفت: در ترکیب تیم جوانان نیما بیگی در وزن ۵۴ کیلوگرم، علی اصغر افشاری در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرعباس کبودوند در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد پارسی در وزن ۶۳.۵ کیلوگر، سینا موتضوری در وزن ۶۷ کیلوگرم و ابوالفضل دانا در وزن ۸۰ کیلوگرم حاضر هستند.

آبی با اشاره به اینکه ملی‌پوشان کشورمان روز نهم اسفندماه به مسابقات آسیایی اردن اعزام خواهند شد، گفت: هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشور بر عهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوند، مهدی طلوتی، ایمان طیبی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی است.

انتهای خبر/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.